REJESTRACJA Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła? Odpowiedź Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów? Odpowiedź Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym? Odpowiedź Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji? Odpowiedź ZAMÓWIENIA Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie? Odpowiedź Jakie są formy płatności za zakupiony towar? Odpowiedź W jakiej walucie można dokonać płatności? Odpowiedź Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty? Odpowiedź WYMIANY I ZWROTY Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar? Odpowiedź W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy? Odpowiedź Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową? Odpowiedź Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego? Odpowiedź Czy mogę oddać zakupiony produkt? Odpowiedź REKLAMACJE Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony? Odpowiedź W którym sklepie stacjonarnym mogę reklamować zakupiony produkt? Odpowiedź Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona? Odpowiedź